yaz-a-bilmek!

merhaba sevgili okur,
bi an farkettim,yaz geldiği için midir nedir tüm blog yazarları üretici modlarından çıkıp yaz insanı havasına bürünmüşler,falan.şimdi sen sanıyorsun ki tatile gittim işte her gün-gece dışardayım,bilgisayara vakit harcamıyorum,ondan yazmıyorum.ama hayır canım öyle değil.yazmıyorum zira benim klavyem ççoookkkk uzun bi zamandır bozuktu."r,ı,o,w,e" harflerini kullanamıyordum.bırak bişeyler yazmayı msn de bile "naber nassın" gibi konuşmalara bile tahammülüm kalmadı.ekran klavyesi diye korkunç bişey var,o konuyu hiç açmıyorum.donatılardan gir,bak orda var.

haftalardır,klavye alıcam falan ama dışarı çıktığımda hiç aklıma gelmiyordu.en sonunda bugün sinirlendim,sırf klavye almak için en yakın alışveriş merkezine gittim. ben klavye bakarkene görevli geldi,fikrini sordum.adam benim eskiden kullandığım klavyeyi gösterince,"ben bozdum onu!su falan da dökülmedi ama bozuldu,anlamadım" dedim.adam gülerek bana uygun yeterince sağlam ürünlerinin olmadığını söyledi.pek bi bozuldum.gözüme kestirdiğim bi tanesini alıp,arkama bakmadan uzaklaştım.

kıçımın görevlisi sana sesleniyorum,gayet uyum sağladık biz birbirimize.şu anda tuşlar parmaklarımın altından akıp gidiyor,o derece.sen benim narin ellerimi kendi toynaklarınla karıştırıp eski klavyelerime sert davrandığımı sanabilirsin ama öyle değil.bozuldu işte napıyım.

o kadar çok konu biriktirdim ki,utanmasam liste falan yapıcaktım.(blog yazarlarının içinde yapanlar var,biliyorum.)ama nedense şu anda hepsi "piuuu" diye uçtu,gitti.

şu anda "beirut" isimli bi grup dinliyorum.itiraf ediyorum,bi arkadaşım videolarını facebook'ta paylaşmıştı,ordan gördüm.çok farklı bi tarzları var.çok hoşuma gitti ya.
ayrıca şimdi liseli bi kız gibi (liseyide küçümser oldu,daha geçen sene ordaydın bokum!)"ayyy çocuk çok tatlı" demicem ama lanet olsun Zach sen ne kadar süper bişeysin ya.sesi çok etkileyici zaten bide konserlerde grubuyla çaldığı parçaların hepsini albümde sadece kendisi çalmış,yanılmıyorsam.çok süper bi oluşum bence.rabbım özenerek yaratmış.

neyse mutlaka dinleyin.

öpüyorum kocaman

6 feedback:

brakulla dedi ki...

hele şükür bir şeyler yazdın be =)

nutella ve ekmek dedi ki...

seni mi beklicez biz! he? :P

Fatih Topak dedi ki...

evden cıkmayınca malzeme de bulamıyo insan yazıcak,evden cıkmak lazım arasıra.(Bkz. klavye almak için de olsa evden cıkışın ve görevliye sövüşün.)
önemli şeyler bunlar:D

special n dedi ki...

Beirut yazının en can alıcı noktasıydı.Adriana Lima gibi oyüzdenn!Listeni yap mutlu ol.Hoşgelee!

Winds Of Doom dedi ki...

-burak,nutella-
valla öyle yazmadığım için çemkirmek yerine yapsaydınız bi güzellik bana klavye alsaydınız!!!:D
-fatih-
bugünde insanların dünyasına adım atıcam bakalım yine neler olcak!:)sorun bende mi?
-special-
zach'la adriana evlensin.yakışır koçuma:)

Direnk dedi ki...

sonunda klavye.. özlemek, çok özlemek, yazdıklarını okuyup züğürt tesellisi bulmak.. :S

Yorum Gönder