o değil de...#3

  • hocam.com 'a denk geldim demin. güzel kızlar sıçar mı? diye başlık açmışlar.hemen ekranın sol üst köşesindeki kırmızı küçük çarpıya bastım.ama ben kendimden biliyorum(!) sevgili okur, güzel kızlar sıçmaz,işemez,osurmaz.tuvalette sadece makyaj yaparlar.en kötü ellerini yıkarlar.odur yani(:
  • ankara da yaşayan insanlara sorarım; sizin anneniz de benimki gibi mine adlı dünyanın en sıkıcı mağazasında gezip kıyafet denemekten zevk alıyor mu?var ya bi alp billuriye iki mine şu nefret ettiğim şehrin en kötü mekanlarıdır.hele anne ile girilmesi kesinlikle sağlık açısından zararlıdır.
  • bugün şıpıdık -sadece deniz kenarında giyilecek cinsteki- terlilerimi buldum.deniz kokuyorlardı.ayakkabılıkta en dış kısma koydum.
  • pazar günü öss açıklanıyormuş.o değil de öss kalktı artık öyle bi organizasyon bile kalmadı ama insanlar hala öss sınavı demekte ısrar ediyorlar.bi ona kılım bir de yunanlı lafına...(lan olum "yunan"dır doğrusu.bilmiyosan da öğren.ben bile biliyorum.)
  • profil picture olayı beni bozuyor cidden.ne biliyim bi feysbukta olsun bi msnde olsun,artık sıkılıp ya da gaza gelip değiştirdiğim fotografın yüz milyon kişi tarafından onaylanmasını beklerim,aksi halde sinirlenirim,eskisine dönerim.o nedenle çok az değişir benim profil picturelarım.öyledir.
  • beni tanıyan bilir,limonata benim için kutsal bi içecektir,hele de yazın.eminim ki çoğu kişi de benimle aynı fikirde.ancak siz siz olun diş etinizde altı tane dikiş varken içmeyin!benim gibi pis boğaz olmayın...(en azından yazının artık bi anafikri var)
  • en son olarak da tercih neyim yapacak arkadaşlara sesleniyorum;sakın ha ailenizin bulunduğu şehirde okumayın.hele kızlar,arkanıza bakmadan uzaklaşın ordan.
çişim geldi,gittim.
-yazının sonu başıyla çelikili oldu ama olsun artık.:)-

wod.

4 feedback:

special n dedi ki...

diş etinde 6 dikiş varken,yerine göre gülebiliten de sıfıra inebiliyor.Sen ona da bi bak..(:
ben annem yok die istanbul a gelmiştim ama annemde istanbul a geldi.hı hı aynen böyle oldu.Çıkarılacak ders: aileden kaçılamaz!:d

dzgndrtyzl dedi ki...

benim annem de mine denen yerin hastasıdır arkadaş bu ne ya. ele geçirecekler bizi. bence bu çinlilerin hain bi planı :P :D

öss de açıklanıyo lan o değil de! off heyecan bastı bak yine.

Winds Of Doom dedi ki...

gülmek zor iş,evet!yaşayan bilir.;)
öss daha zor iş.öperim.(:

glücklich dedi ki...

-alp billuriye olayı çok fena.
-aileden kaçılmıyo evet.
-güzel kızlar da sıçar.hatta geğirir ve osurur.
en azından geğirmelerine şahit oldum :D

Yorum Gönder