aşk bu mudur?budur!!!

bir derdim var diycem.o iğrenç mor ve ötesi şarkısı gibi olcak.o nedenle hiç girizgah kısmıyla uğraşamıycam.(girizgah düz yazıda olur muydu???)
sevgili okur leyla ile mecnun'un birbirlerine karşı hissettiği duyguların totalini ben platonik olarak hissetmekteyim.zira onun beni farketmiş olabilitesi hiç yok (ama hiç yok öyle bişey o).
hikayemizi(öyle bi hale getirdim ki bizim hikayemiz oldu.) şöyle bi anlatayım istedim.

onu ilk gördüğüm zamanı hatırlamıyorum.ama çok eskiden değil,belki 3 bilemedin 4 yıl olmuştur. aslına bakarsanız ilk başta dikkatimi çekmemişti.zira tarzlarımız pek uygn değildi.3-4 yıl diyorum ya ben işte o zamanlar pek bi havalardaydım,bi km öteden "çok rakırım ben !!!!!" diye bas bas bağırıyordum.sadece siyah giyinmeler, beş cm eninde siyah kalem çekmeler(hayır emo değildim!),yok efendim saçlarımı kırmızıya boyamaya özenmeler.tabi sonra geçti.şimdi bana yazın siyah giydirip öğlen sıcağında kızılaya göndermek için çok büyük miktarlarda para teklif etmelisiniz. çok zor iş yani.

neyse efendim,konudan çok saptık.hah ne diyodum.evet,tarzlarımız çok farklı olduğu için dikkatimi hiç çekmemişti.yıllar geçti falan arada bi kaç kere daha karşılaştım.yanından transit geçişler yaptım hep.yüz vermiycem ya.ne malım yarebbim sanki o da beni bekliyordu ya.neyse ben orda sebepsiz yere beğenilen kız triplerine girmişim falan,garip tabi.zaman geçti unuttum,işte araya başkaları girdi falan. hem o başkaları sayesinde hem de ilerleyen yaşım sayesinde çok değiştim.şimdi şimdi anlıyorum,eskiden berbatmışım.(bi kaç sene sonra bu yaşım için de aynı şeyi söyleyeceğim)ama şimdi file çorap berbat bişey.yani nasıl yapmışım ben öyle şeyler,halan anlamam.anne-baba size sesleniyorum ,lan bari siz engel olsaydınız ,kötü falan deseydiniz be!her yere yetişen engin tecrübeleriniz deseydi ya "a kızım ilerde şimdiki halinden tiksincen" diye.yok ama!

evet,işte ben değiştim falan derken onla tarzlarımız aynı oldu..kısmet işte.geçen gün tekrar karşılaştık müzik aletleri satılan bi mağaza da. bu sefer çok farklıydı.hiç çekinmeden baktım ona.sanki hiç aklımdan çıkmamasını istiyormuşum gibi ezberledim onu. çok sonradan farkettim son bi yıldır onu düşünüyormuşum.başkalarıyla ne yaşadıysam yalanmış adeta...

ve şimdi jimi amcanın tüm muhteşem şarkılarını playlistime attım.aklımda o var....!

ve maalesef bu işin oluru yok hacı.işte durum budur.platonik bi aşkın pençesindeyim.imkan yetersizliği yüzünden kavuşamıyorum ona!

ahanda aşağıda da resmi var!!!görün bakın siz de beğeneceksiniz.onsuz daha fazla dayanamayacağıma inanıyorum.bi yardım eli uzatın...hacı be oldurun şu işi!




platonik aşkım işte!kendisi gibson les paul supreme oluyor!!!!blues yapacam olum lazım bu bana!ancak fiyatı 4500 euro.


öperim çok!

wod!

5 feedback:

Direnk dedi ki...

zamanında çok sarfettim "hacı be oldur şu işi" lafını, hangisini oldurdun sorarım sana:D

insan gitara yazı yazar mı lan!

adriana lima gibi olmamışsa da beni GG'ye tıklattı. en azından bokuma benzememiş. öpüzlerim güzeller güzelimi..

Winds Of Doom dedi ki...

senin için adriana lima bi tanrıça olduğundan onun gibi bi yazı yazmak zor be hacı!
ben oldurma olayına çok yardım ettim olmadıysa suç senin!(:

dzgndrtyzl dedi ki...

vuu..

sadece.. :D

special n dedi ki...

o el benden sana uzanır.Merak etme, ne istediğini bilen insan serisi best seller olcak şekle getirildiğinde elbet bunun bir getirisi olacak!evet o o hale gelicek:d Şimdilik git adama adımı söyle sana versinler O'nu.Gitara yazılmaz mı hiç, ben de seneye piyanoya yazıcam? benden sana 10 puan

Winds Of Doom dedi ki...

o eli öperim ben!sağolasın be!benden de sana en kuyruklusundan bi piyano....sallamak beleş nasılsa.(:
o değil de en azından ne istediğimizi biliyoruz demi?:D

Yorum Gönder