daha bişe demiyorum.

feysbuk testlerinde son nokta !!!!
piç misin?xd diye test yapmışlar.
gördüm,çok acayip hissettim kendimi."bu gençler nereye gidiyor?"diye sordum sonrasında.
bide 15.777 tane aylık aktif kullanıcısı varmış.
hatta benim feysbukta arkadaş listemde olan bi insan-arkadaşım demiyorum!!- davet yollamış.nitekim o insan artık feysbukta bile arkadaşım değil!lanet!defol git lan!istemiyorum seni.ilkokuldayken de sevmezdim.ne bok yemeye eklediysen beni!

feysbuk oyunları olmasa kapatıcam hesabımı!

wod
-sana snickers alsam geri döner misin?-

4 feedback:

dzgndrtyzl dedi ki...

feysbuka türkleri alırsan olacağı bu işte arkadaş. nası da sattım milletimi. :D

Winds Of Doom dedi ki...

hiçbi yerde adaptasyon sorunu çekmiyoruz.güzel bişey(:

Direnk dedi ki...

seviyorum seni (:

Winds Of Doom dedi ki...

(:-sevindirikolmuşkardeşifadesi-

Yorum Gönder