dişçi koltuğu(!)


hayatımda en nefret ettiğim soru "neden ağlıyorsun?" dur.e kardeşim ağlıyorsam zaten sinirim bozuktur,üstüme bi gelme dimi????
belki de cevabını kendime bile veremediğim bir sorudur ha?bi de sana açıklamak için mi kafa yorucam?
ama her olayda olduğu gibi bunda da evren benim sinirime dok-a-nacak ne varsa yapıyor (çok ağır küfür var burda)!
-çok sinirliyim ya öyle böyle değil-
sabahtan beri annem soruyor o soruyu ve kesinlikle bilmediğim bi cevap var.bulsam ben ağlamayacağım.o derece öyle birşey.
sabahtan beri ağlıyorum.neden:dişçi abi!
lanet olsun ya ben dişçiden ölesiye korkan bi insanım(öss tercih formunda bile diş hekimliği bölümlerini karalamıştım.) ne biliyim,böyle ev gezmelerinde bizim eve dişçi neyim gelse bile götüm götüm kaçarım ordan.uzaklaşırım.sevmem.bi gitsede pijamalarımı giysem gözüyle bakarım o insana.o derece yani!
neyse efendim bi kaç gündür sol üst dişimde bir acı le yaşıyorum.çok bişey değil.anneme göre "kedi götünü görmüş...".ben de çok önemsemedim.ama dedim hazır yaz tatilindeyken bi gidip muayene oluyım.-ki ben muayene olurkene bile ağlarım korkumdan-.her neyse bugün pek bi rahat gittim.doktorun "çok önemli bişey diğil yea." demesini bekliyordum ki beyfendi "3 dolgu birde çekim yapacağız"dedi. meğersem sen o sol üst diş neredeyse eri orda benden habersiz.lan şerefsiz bunca yıldır besledim büyüttüm ben seni.her gün süt içtim güçlü ol diye.bana yapılır mı lan bu p.ştluk?ha?
ben doktorum "3 dolgu..." diye başlayan cümlesini duyduğum andan beri ağlyorum sayın okur.ve annem bana hala "ay çocuk musun kızım niye ağlıyorsun? "diye soruyor.
bilmiyorum taam mı?yıllar önce -4 yıl oldu-iki dişimi tam uyuşturmadan dolgu yaptırdım.zira normal insanlar için kullanılan uyuşturucu ilaca allerjim var ve diğer ilacın etkisi biraz az:/(her bokun altından allerji çıkıyor lan)böylece o iğrenç makina sesiyle birlikte dayanılmaz bir acıyı da çektim.o gün bugündür dişçi tabelasından bile korkar oldum!

şimdi naapsam da kıyamet gününü ertelesem diye uğraşıyorum.günde 16 kez dişimi fırçalamaya başladım.belki çürükler gider diye(sanki çamaşır yıkıyor da lekeler gidecek amk!)

çok çaresizim olum!rabbım kimseye böyle dert vermesin!dinimiz,amin!
off!
wod

2 feedback:

fath dedi ki...

tam bir senedir, arkalarda gözlerden uzakta kanal tedavisi ihtiyacıyla yanıp tutuşan bi dişe sahibim.

gel gör ki dişçiye gitmek zor zanaat,vlla öyle.

dzgndrtyzl dedi ki...

o upuzun iğnesiyle, kerpeteniyle beni benden alan diş hekimlerine sevgilerimi sunarım, senin aracılığınla. :D

hatta siz diş hekimi bile değilsiniz lan! dişçisiniz hepiniz! dişçii dişçiiii.

Yorum Gönder