çocuksevmeyenvol2.


çocuk dediğimiz şey özellikle de 4 ila 10 yaşları arasındakiler hoş değildir.insanda hoş anılar bırakmaz.en azından bugüne kadar bende bırakmadı....
özellikle de otobüs yolculuklarında çok fenadır.yanına oturmuşsa kulaklığını çekiştirmeceler,sanki ilk defa "abla" görmüşcesine yüzüne bakmacalar, birisi ona bakıp şebeklik yapsın diye kendini belli etmeceler falan...noluyor ya?kimssin sen? küçücük çocuk gelmiş geçmiş en büyük işkence aletine dönüşmüş,haberimiz yok.
hele ki şehirler arası yolculuklar da normal insanlar "sağ salim gideceğimiz yere varalım"diye dua eder.ben ise "lütfen önümde arkamda sağımda solumda hiç çocuk olmasın hatta otobüste olmazsa çok memnun olurum allahım ,bilesin." diye mırıldanırım.ya şimdi haklısın hep işim düştüğünde adını anıyorum rabbım amma bi kere de gerçekleştir şu isteğimi hı,olma mı?
yok illa olcak öle bi kaç numune.hele bi de arkana oturduysa aman yarabbim,o servis sehpası mıdır nedir onla yolculuk sonuna kadar oynar uyutmaz,ağlar zırlar en sevdiğim blind guardian'ın en sevdiğim parçasının en sevdiğim yerinde beni çileden çıkarır,ya da olmadık yerde çişi gelir arabayı durdurmak zorunda kalırlar.kusuyorsa-ki küçükken inanılmaz kusardım,misal bizim evden kızılaya giderken üç kere kusmuşluğum vardır-o zaman çekilmez. kusma seslerini duymak en kötü ikinci şey.birincisi ise senin üzerine kusması-ki yaşadım-...
lanet olsun ya bi çocuğun kusmuğuna sahip çıkamıyorsan neden doğuruyorsun kardeşim?düşünmesi bile beni delirtmeye yetti.vallahi.

çocuk demişken; düğünlerdeki çocuklara değinmeden geçemiyeceğim.
öyle bi tür vardır.hani böyle annesi babası el kadar bebelere tuvalet giydirir yok efendim takım elbise giydirir.saç baş yapılır.lan??bizi mi kandırıyorsun?sen çocuksun ya !ağzına çakılası bi varlıksın!ne kadar büyük gibi giyinsen de davranışlarını hala bi mantık ölçülerine oturtamıyacağımız bişeysin sen!hele böyle arada koşmacalar,halayda insanların kollarını ayırmacalar,gelinin eteğini çekiştirip kaçmacalar,gecenin sonuna doğru"anneeeaaaa uuukuum geldi " diye zırlamacalar büyüklerin yapacağı işler mi olum?bi git allanı!
böyle elimin bitimiyle,bileğimin başlangıcı olan yerle vurmak istiyorum onlara.tepik atmak istiyorum adeta...
iyice soğudum yeminle.
bence çocuk 4 yaşına gelene kadar sevilmeli falan sonra at gitsin.ergenlikte falan da çekilmez bunlar.

wod.

o değilde resim olarak ağlayan çocuk tablosunu kullancaktım,lanetli diyorlar ona,tırstım.

0 feedback:

Yorum Gönder