bakkalcı amca


bugün çok uzun süredir sadece otobüs durakları ve ev arasındaki bölümleri kullandığım semtte dışarı çıktım bi arkadaşla.
oturduk bi güzel eğlendik güldük falan.diğer arkadaşımızı andık .özledik.(nalet olsun ayrı düştük bea.)
havada sıcak olduğundan susadık bişeyler alalım dedik.
nerden aklına geldiyse arkadaşın canı "ritmix" çekmiş.
iyi madem dedik aramaya koyulduk.
her yere sorduk en sonunda bi bakkal var,isim vermiyorum,oraya gittik.
bakkalcı amca hafiften yaşlıca,hayır hayır adam 1692 yaşında falan.adam her gece ölüyor sabahları ekmek-gaste neyim geldiğinde yeniden diriliyor bence.
her neyse ritmix içmek isteyen zavallı e.a. bakkalcı amcayla bir diyalog yaşıyor.
ben sadece içerden gelen sesleri duyuyorum.

e.a.:afedersiniz ritmix var mı?
amca:simit yok bizde.
e.a:yok şey rit-mix var mı?
amca:hea kib-rit.var o var.
e.a:ya hayır R-İ-T-M-İ-X !!!!
amca:ha yok yavrum ondan...

ritmix bulamayan zavallı e.a. kendini salyaları aka aka kahkahalarla dışarı atıyor.ben zaten yerdeyim.

nitekim grubun üçüncüsü olmadan eski tadı olmadı.(hayır bea oldu,çılgınlar gibi güldük-hayır abartıyorum-)

e.a.'cım sınavında başarılar diliyorum.yazın çılgınlar gibi anime yardırcaz hep birlikte-gerçi ben şimdi yaptım bu planı kendi kendime,ama olsun bence kabul edersiniz siz de-

okbymucukçoköptümwod.

2 feedback:

ebruhu. dedi ki...

zaten ritmix bi orda bi de murat abide olurdu , hey gidi , bari çekirdek alsaydınız lan :M
trafoya gitseydiniz olum :M
ayrıca bensiz...
neyse yaz için yeni anime arayışına giriyorum , sana verdiklerimi tekrar izleyemem hiiç de kusura bakma , izleseydin , bi de ısrar ettin getirgetirgetirgetir! zıkkım , anca eymirlerde gez.
neyse , si yu in anodha' layf brodha' !

Winds Of Doom dedi ki...

çekirdeksiz olmaz bi de uykusuz aldık.ama onu okumadık,şey olmuş özlemişiz de biz birbirimizi,çok konuşcak şey vardı,okumaya zaman kalmadı....ahahah -eternal error verdi-

Yorum Gönder