tek şat(!)


efendim milletin kafa bulmak için çeşitli yöntemleri var.böyle ortam olunca herkes anlatır falan.yok ben onla bunu karıştırdım içinden alev çıkardım,orasında bunu sokup pipetle içtim hiç bişey olmadı bi işedim,yerlerdeyim,misal yani.

bi de absinthe diye bi içecek türü var ki kendisi %60 oranında alkol içerir.tek şat(!) ile olmayan şeyleri falan görmeye başlıyormuşsun.kapalı televizyonu izleyip kahkahalara boğulmak gibi.
neyse efendim millet kafayı bulmak için böyle şeyler yaparken doktorum sağolsun bana allerjim için öyle bi ilaç verdi ki alkol almama falan gerek yok.
hani zaten ben küçükken yapıyordum öyle garip şeyler böyle gece gidip kapalı telefonla konuşup geri yatağıma geliyormuşum annem anlatıyor.ama o normal bişeydi o yaşlarda herkesin öyle davranışları vardır.

ama bu seferki tamamen farklı ilacı doktorun yazdığı gün aldım ve o gün içtim bi tane.gece uyandım ve böyle hafif uyku haliyle de odamın kenarında dere gördüm.olabilecek bişey mi bu dere gördüm la!şırıl şırıl akıyor falan...annem kendime getirdi beni.artık nasıl sesler çıkarıyorsam uyanmış kadıncağız yanıma geldi.hiç şaşırmadı ama niyeyse.

dün aldım o ilaçtan bi tane zira okulda bulunmamdan dolayı okulunda ormanla harmanlanmış olmasından dolayı allerji geldi bana yine...neyse efendim dün de gece annem sesime uyanmış "AAANNNNNEEEAAA BBBBAAABBAAAEE!!!!" diye bağırıyormuşum.çok normal bişeymiş gibi"yine ne alıp veremediğin bişey var bizimle??" demez mi....

üçüncü kez o ilacı içtiğimde-ki bugün olur- inanılmaz bi uyku bastırmasına engel olamadım.kendimi öğle uykusunun kucağına bıraktım.uyanışım kocaman elleri olan bir sinek sayesinde oldu.çok sonradan farkettim kocaman elleri olan Deniz isimli arkadaşımın sinek taklidi bilinçaltıma yerleşmiş -lakin yerleşmicek gibi değil-

dün ebru var benim kanka onla konuştuk bi doktor onada aynı ilacı vermiş.ebru sana sesleniyorum bak bu akşam yatmadan önce ikimizde alıyoruz o ilacı ,bizim evdeki derenin orda buluşuyoruz.karpuz koydum ben soğusun diye.kesip kesip yeriz....

offf çok saçmaladım ya....:)
siz siz olun almayın o ilacı...
bi milyon kafamla selam ederim çok öperim....
mucuk!
wod

0 feedback:

Yorum Gönder