1.kral oyun,2.feysbuk geyms


sayın okur,yaz geldi,sınıfı geçtik,millet tatile gitti felan derken ortada mal gibi kaldım iyi mi ???
çok sıkıldım..
felaket hemde.
kitap okumaya verdim kendimi..mutluluğu başka ütopyalarda aradım.başkalarının yaşantısında eğlendirdim kendimi ama cık yine olmadı.
beni bi nebze olsun oyalayan tek şey var şu fani dünyada!!!!
o da lanet olsun diyorum yani allah belanı verin senin ,feysbuktaki mindjolt games(bouncing balls)....
yukarda resmini gördüğünüz oyun varya bi sarıyor ki anlatamam.artık su falan içmekten vazgeçtim ki bir gün içinde tuvalete gitme süresinden kısıp daha çok o oyunu oynayabileyim.
bide rekabet ortamı oluşturuyor.senin arkadaşlarının bir de feysbuktaki iyi derece yapmış insanların bir sıralaması var orda.aşağıdan bakıyorsun "anaaa bilmemne bu kadar puanı nasıl yapmış la,o yaptıysa ben de yaparım" falan diyorsun.meydan okuyabiliyorsun.sonra eğer arkadaşlarının skorlarını geçersen "bilmemnenin eline verdin,aferin" yazıyor ekranda.bi sevindirik olma durumları falan.fena şeyler bunlar.adeta öss rekabeti yaşatıyor sana.
bakın burdan bilenlere sesleniyorum bana dota neyim oynamayı öğretin ki böyle oyunlarla kafayı bozmayım en azından adam gibi şeylere sarayım lan .hadi bari en kötü bi sims cd si bulun bana...vallahi çok kötü yoldayım.

oha olum çok ara verdim ben.gittim,skor kasıcam.ayrıca günün ilk saatlerinde oynayacağım.en azından birkaç saatliğine de olsa haftanın birincisi ben olayım istiyorum.

çok öptüm!

o gitarın sap ayarına sokayım...beni en kötü zamanlarımda yalnız bıraktı.işin yoksa git kızılaylarda sürün.
allah belanı versin feysbuk ne geldiyse başımıza senden geldi!!!ilkokul arkadaşlarını bulmak bahanesiyle ettin içine internet ortamının.sen yokken napıyordu la bu millet???

3 feedback:

Direnk dedi ki...

"bilmemnenin eline verdin,aferin" :D:D

okul bitmese de sen evden çıkmazdın zaten çok bişey değişmemiş olmalı senin için..

Winds Of Doom dedi ki...

sen olmayınca hiç çıkmıyorum şimdi!

ebruhu. dedi ki...

Öncelikle:

http://www.youtube.com/watch?v=GZVRCMJLnm4
http://www.youtube.com/watch?v=6GD7zXzkrdM
http://www.youtube.com/watch?v=ZfuP4yLesG0

1 Sap Ayarı 2 Tel Yüksekliği 3 Entonasyon

Sonralıkla:

allah cezanı versin hala sims diyorsun ya!
DotA please :M !

Yorum Gönder