otostopçunun günlüğü#1


hacı bugün otostop hakkındaki genellemelere istisnalar bulduk! seviniyorum kendi adıma.....

kim demiş ki taksiye otostop çekilmez???
otostop geçmişi olan herkes uzaktan sarı bişey geldiğini gördüğünde hemencecik parmağını indirir.bu böyle bilinir.aksi halde taksici kendisine el ediyormuşuz gibi sanar,önümüzde durur falan,olmaz cık!biz ki paraya kıyıp otobüse-dolmuşa vermemişiz,taksiye mi vericez,hıh!

kim demiş ki 4 kişi otostop çekince kimse durmaz?
öyledir bu,o odur yani.otostop maximum 2 kişiyle çekilir aslında minimum da 2 kişiyle çekilmesi gerekir,sağlıklı olanı budur yani.en kötü şey olur böyle grup iki parçaya ayrılır,bi araba yanaşınca herkes hurra arabaya doluşur.etik mi ? hımm,değil!ama olsun bence.

bugün tamamen çürüttük bu tezleri.

bi taksi geldi fiti fiti önümüze yanaştı.ardından taksici "atlayın gençler nereye gidiyorsanız bırakayım.."dedi.bizde hiç etik olmayan taktikği gerçekleştirmek için iki gruba ayrılmıştık ,hepimiz doluştuk arabaya...
ben direk "valla iyi ettin abi kiminin parası kiminin duası " dedim pişkin pişkin ama adam "hea!" dedi ve geçti.
başladık gitmeye.
nilgün habire soruyor "ya ayşegül taksimetre niye açık??"
sonra yavaş yavaş adam "bi beşlik atın da istediğiniz yere kadar bırakıyım!!!" demeye başladı.
tabi o sırada direk kavga moduna ayarladım kendimi.
meğersem adam bizle geyik yapıyormuş başladı şen şakrak ingilizcemsi sözler sarfetmeye.bizde adam iyilik yapıyor diye "vuuuhuu vuu!!" falan diyerek salak salak pofpofluyoruz.
neysetaksici abi kapıya kadar bıraktı.ki ben arabadan inene kadar kavga modumdan çıkmadım. nolur nolmaz...dimi?

taksici abi burdan sana sesleniyorum...bazı "gazete kafalar" yüzünden senin hakkında önyargılı düşüncelerim olmuş olabilir ama artık değiştim.gel temiz bi sayfa açalım.iyi anılarla dolduralım bu sayfayı.misal yeri geldiğinde öyle bi insan ol ki beni evime bırak gecenin bi körüsünde falan ama hiç para alma...bence istersek olur taksici abi..sende bu ışığı gördüm ben..

daha fazla saçmalayamazdım bence.ama olsun illa haziranın ilk dakikalarında yazı yazcam diye kasan bazı blog sahiplerine oranla daha az saçmaladım.
ahahahah,kendimi çok seviyorum...:)

çok çok öperim
umarım eğitim sektöründe çok şeyli -bildin sen onu- bi ay olan bu haziran ayından hayırısıyla sıyrılabiliriz.

yaz çabuk geçsin.
kar yağsın!
ya da i.melih ankara'ya tropikal mevsim getirsin.yapar mı yapar....

wod

1 feedback:

fath. dedi ki...

ama bu en iyisi olmuş bnce.

Yorum Gönder