edepsizliğin bu kadarı!

kim basıyor lan her yazımda "bokuma benzemiş!" zopçuğuna!!!! bulucam o şerefsizi!
ebru sen misin la söyle???kızmıcam vallahi!

oraya ben koydum o zıkkımı da basın diye değil heralde...özgür düşünce ortamında yaşıyormuşsunuz gibi hissedin diye.ama aslında yok öyle bişey.

sana sesleniyorum bebe sakın ha bi daha basma oraya.şimdi inadına gider her yazımda basarsın.ama yapma!!!


wod

2 feedback:

ebruhu. dedi ki...

'la bebe' kalıbını yaşatan bir ankara kızı daha . daha da mutlu olamazdım .
şimdi sen burada beni neden 5 izleyici önünde rencide ediyorsun nedir senin derdin ha , sana zenci tepkisi mi vereyim istiyorsun , porchmonkey 4 life lan , nigga mı olayım sana.
bir de gg diğer iki buton arasında kararsız kalmış , üçüncü buton fazla , onu da bıraktım , istediğime basarım , spam olurum mahvederim blogunu lan , alırım ayağımın altına sinirlendim , lag yapma :D +1 ve akabinde aga party pls , al bunlarda yurdumdan oyun manzaraları ggyi sen buldun ya belki bunları da sen bulmuşundur.
lakers seriyi alırsa sana borcum vardı bir de onu unutmadım.şimdi gidiyorum.kafamı bozma.

Winds Of Doom dedi ki...

o değil de yazıyı okuyan "bokuma benzemi" e yardırmış

helal bea:D

Yorum Gönder