mütemadiyen konuşan amca...

efendim benim yuvam odtüye,eski liseme,dersaneme,büyük alışveriş merkezlerine,kızılaya kısacası tüm şehre uzak...bi tık daha uzak olsaydık istanbulla ankarayı tam ortalamış olacaktık o derece yani...

ee böle bi mesafe de oturunca ortalama 1 saatlik otobüs olsun dolmuş olsun-metro olsun demeyi o kadar çok isterdim ki,ahhh i. melih ahhhh- uzun uzun yolculuklarım vardır.ve bunların en sevdiğim yanı müzik dinlemektir...vee bu sevdiğim yanı engelleyen herkesten ölesiye nefret ederim,haberiniz olsun...otobüste muhabbet ayağına hiç yanıma ilişmeyin!

neyse bugün yine öyle tatlı bi yolculuk esnasında egonun dörtlü koltuklarında ters giden yöne oturdum...-artık midem bulanmıyor-tam karşımda da böyle tipinden emekli öğretmenlik akan 65-70 yaşlarında bi adam oturuyor.

böyle insanlar gençliklerinde ve orta yaşlı dönemlerinde çok konuştuğundan mıdır nedir insan buluduğu anda başlar bişeyler anlatmaya...

ve bu sefer tabi ki piyango bana çıktı!

konuya giriş benim burnumun akması nedeniyle oldu.meğersem adamın çocukları hacettepe tıp ı bitirmişler,çok büyük adamlar olmuşlar...ardından nerde okuyosun, bölümün ne derken adam benim ellerimi gördü.tepki direk şu "aaa sen yanlış bölüm seçmişsin...yazık olacak bu cerrah ellerine..." lan!!! tıp demeyin bana yeter bea.

bi ara susacakmış gibi oluyor ben ipod un kulaklığını geri götürüyorum, bi tanesini kulağıma takmamla konuşmaya başlaması aynı zamana denk geliyor... en sonunda "lanet olsun bea." dedim.ipod u kapattım.büyük bi sabırla amcayı dinleyip "hı hı,evet,kesinlikle,umarım..." şeklinde kelimeler sarfettim...

resmen bi kaç yaş gitti o yolculuk sonuna kadar benden...dayanamayıp bikaç durak önce inip yürüdüm.adam ben inerken başka birine sardı

"yavrum sen nerde okuyorsun?" sorusunu duydum bi yerlerden...

tabi arkama bile bakmadan indim.kaça kaça gittim.

ama sonra kıyamadım da lan üzüldüm...sevdim o amcayı ben...

hey amca!sen ya da senin yakınındaki herhangi bi insanın bu satırları okumayacağını bile bile sana sesleniyorum -nitekim ismini de bilmiyorum-sen iyi bi amcasın.bi daha gel karşıma otur ben bir daha en sevdiğim blind guardian'ın en sevdiğim harvest of sorrow'unun en sevdiğim yerinde emin ol çıkarıp atıcam o kulaklıkları.vallahi!!!

çok öperim,amca özellikle de seni...

wod.

0 feedback:

Yorum Gönder