o değil de....#1

  • demin feysbukta birisi klibini paylaşmış ordan aklıma geldi. bir zamanlar tiziano ferro vardı yahu.."perdono" diye de bi şarkısı vardı...bu şarkının popüler olduğu günler "pıt" diye gözümün önüne geldi ama "pıt" diye...sonra kendimde utandım "sil bu hatıraları!" dedim. ıyyy rezil..
bide böyle bişey vardı...çöp kutusunda kalem açmaca!!!dersten sıkıldığımızda falan arkadaşlarla çöp kutusnda toplanır kalem falan açardık saçma salak diyaloglar çevirirdik orda :

-ya sudecan çok sıkıldım yaaa
-uff bi zil çalsa da köşe kapmaca oynasak
-saçındaki kurdale de çok güzelmiş
-sen şimdi senin kaleminin ucu açarkene kırılmış gibi yap daha fazla duralım burda ,evet. çok iyi fikir..
-çıkışta barbi oynasak ya bize gidip
-yok bence bizim ordaki otoparkta istop oynayalım
- o zaman tamam öğretmen anladı galiba gidelim artık

hödö hödö diye uzar o...unutmuşum aslında ya....
  • nedense hep otobüs kartım olmadığında-ki o zamanlar dolmuşa binmek zorunda kalırım-odtü durağından mütemadiyen dolu geçen 532 numaralı lanet otobüsler boş geçer ve ben çok üzülürüm böyle arkasından bakarım yarı ağlamaklı...kötü oluyor ya anladın sen onu...
  • ya bide dünyanın en önemli buluşlarından birisi mandaldır bence.... hatta böle dvd player'la falan kapışır yani! çok seviyorum mandalı!!!! bulan insana da burdan sesleniyorum keşke seni tanıyabilseydim çok iyi anlaşabilirdik bence ....
  • düdüklü tencere neden vardır ya ben hiç anlamış değilim mandalın aksine insanda bi huzur değil böyle bi korku yaratıyor...sevmedim vallai!!
  • hani bazen kendini hiç beğenmediğin günler olur ya böyle ya da(-ki ya da ayrı yazılır-) bakkala gitmek için evde giydiğin eşofmanlarla çıkarsın terlik olur bazen ayağında belkide ayakkabıyı giymeye üşenirsin arkasına basarsın falan hah işte öyle durumlar da lkokul arkadaşından karşı komşundan tut da böyle en alakasız ama en önemli kişilere kadar herkesi görürüsün.ardından kendi territoryne geldiğinde kafanı duvarlara vurusun ve bu da içinde utanç verici bi anı olarak kalır...işte o anılar size sesleniyorum!! sizden nefret ediyorum ya ...çık git bi rahat bırak beni.. her hatırladğımda içimi kötü bi duyguyla kaplıyorsun yeter lan! ignore ediyorum seni!!!!

oha!çok sinirlendim lan gene geldi şerefsiz anılar :unutmayaçalışankızgınbakıştekkaşkalkık:


neyse canım bu kadar yeterli bence!!!! öptüm çok kocaman!

wod

0 feedback:

Yorum Gönder