o değil de...#2


yaz geldiğini sen nerden anlarsın bi söle bana?

ben hani böyle çimler sulansın diye fıskiyeler koyarlar ya,tercihen çüçüçüçüüüüüü diye ses çıkarır ve çoğunlukla çim yerine kaldırımı yolu falan ıslatır,işte ben onlardan anlıyorum...bugün anladımki yaz gelmiş...gelsin madem ..ama nolur çabuk gitsin.

yazı sevmiyorum...


bide "can" burdan sana sesleniyorum.nasıl bi arkadaşlık anlayışın var lan senin??msnden" otobüs kartın var mı ?" diye soruyorsun...var hacı bilesin!!! rahat uyu akşam...

yarın sabah evden çıkmadan önce uykulu gözlerle 1.15 ytl hazırlayıp kotunun cebine koymana ardından hiç tanımadığın bi insana giderek "afedersiniz fazla kartınız var mı ?bana basabilir misiniz?" demene-ki tahminimce sen "afedersiniz" demezsin- ve parayı karşıdakinin ağzından "gerek yoktu hocam" cümlesinin çıkmasını bekleyerek ,insanın kendine güveninden doğan sıcacık ellerine bırakmana gerek kalmayacak çünkü "ben" varım!!!

değerimi bilesin!


aha işte daha demin yaşadığım bi konuşmayı aktarıyorum:
winds of doom~Kevin Mitnick~:du bi yazı yazıyorum
n.ö.:tamam:D
~winds of doom~Kevin Mitnick~:ya aklımda bişe vardı kaçt gitti:S
~winds of doom~Kevin Mitnick~:çok süfer bişeydi.en güzel bişeydi.
n.ö.:neydii
~winds of doom~Kevin Mitnick~:unuttum diyorum lan!
n.ö.:gelir yine
n.ö.::D
~winds of doom~Kevin Mitnick~:daha da bişe demiyorum....


-eğer aranızda n.ö. gibi kafasının içi gazete dolu insanlar varsa -ki n.ö. zekasıyla tanınır-bilin ki burada dikkat etmeniz gereken "n.ö.:neydii" kısmıdır. hah işte tam orada gülün oldu mu?


çok öperim

wod

4 feedback:

ugur sumbul dedi ki...

sevgili wod,yazı cok samimi güzel ama bence hala eksik var bak eger bu blogu sadece etrafındaki arkadasların okusun die actıysan eyvallah,ama o cemberin biraz dısındaki arkadaslarının da anlattıklarına fransız kalmasını istemiyosan(ki hali vaziyetim sudur bu an benim) verdigin isimler yada kimseler icin cok ufak tanımlamalar yap.bu yazından örnek veriyim mesela surda kaldım n.ö kim? hersey olabilir gibi mesela nazlı özcan yada nihat filan mı demeli?:))okuyucularını böle celiskilerde bırakmaman ümidiyle esen kal... (ugur)

Winds Of Doom dedi ki...

olm bana böle çok resmi cmleler kurma bi kere :)
sonrasında amaç zaten n.ö. nün tanınmaması .öperim çok sağolasın:)

ugur sumbul dedi ki...

okuyucu yorumu kızım bu ne deseydim elestircem tabi hic acımam;))

Direnk dedi ki...

onun adı fıskiye değil fışkiye bikerem..

Yorum Gönder