burada yapılmışı var!

yıllar boyunca biz 90'lı çocukların beynini yıkayan çocuk programlarına değinmek isterim ki ben...bu sadece bizim zamanımızda mı vardı ki ben anlamadım böyle arada sırada haberler alırdık "pokemonu izledi kendini pikaçu sandı balkondan atladı" falan diye ne bu ya?nedir bu 90'lı çocukların çektiği....

hatırlar mısınız bilmem...bi zamanlar teletabis vardı !!!hayatımda bu kadar zeka seviyesi dibe vurmuş bi oluşum daha hatırlamıyorum ben!!!nasıl bişeysin sen ya tiksiniyorum senden,seni bulup da önümüze çizgi film diye koyan zihniyetten,onu izleyen manyak çocuklardan! o değil kocaman renkli gay şişkolar yetmiyor,bide "höbölö hübele" ses çıkaran gözleri falan olan süpürge de var!!!o konuya hiç girmiyorum zaten....

"şirinler" e ne demeli?muhteşem bi çizgi film falan da sen niye el kadar bebelerin izlediği şeylere siyasi amaç yüklüyorsun onu hiç anlamadım işte!!!(ayrıca ben bu ayrıntıyı da yeni öğrendim sayılır yazık ya bana)

tusubasa zaten tam bi blog malzemesi !!!başlarken öyle bi stadyumda koşuyordu o öyle devasa bi saha ki dünyanın yuvarlak olduğunu anlayabiliyorsun (böle yuvarlak yeşil bi top üstünde gibi koşuyor tusubasa bildin mi onu?)rövaşatasına kurban olduğum....


(cem yılmaz'dan alıntı olacak ...)bi de akıl yoksunu menopozlu teyzelerin sunduğu el işi programları var ki bana başlık oldu herşeyin yapılmışını önceden hazırlayıp pıt pıt diye hızlı hızlı bitirince seni önünde el değmemiş bi kartonla mal mal bakışırken bırakabilir.normaldir her 90'lı çocuk yaşamıştır.yalnız değilsin.....


sanırım yetkili kimseler buna bi dur dediki artık pek görmüyorum bu programlardan.(belki de artık dikkat etmiyorum) bizden geçti artık ama bari yeni jenerasyon-yavrucuklar- daha fazla zarar görmesin!


bu seferlik bu kadar çok öptüm yine



wod.

1 feedback:

ebruhu. dedi ki...

more than meets the eye! bilmem anlatabildim mi tepkimi. yahut , heroes in a half-shell
turtle power! gelmiş bana burda teletabiz. bırak şimdi.

hoşgeldin laaaaaayyyytt!!

Yorum Gönder