patates oturtma

hımm nerden başlasam ki anlatmaya !!!


efendim benim şu anda ikametkah ettiğim evde neredeyse aylardır bi tadilatçılık bi yenilemecelik falan var yani o kadar uzun sürdü ki başlama tarihini hatırlamıyorum neredeyse ben kendimi bildim bileli devam ediyor.annem apartmanı yıksaydı yeniden yaptırsaydık falan daha kısa sürerdi-biraz daha kassaydık eskişehir yolundaki ceylan inşaatın tekel için yaptığı binayla yarışacaktı-artık öyle bi hale geldik ki yemek sofrasında mutlaka ustalar için fazladan bi kaç tane tabak falan oluyordu- onları ailedenmiş gibi benimsemiştik adeta-

nitekim artık bitti....

ama yok öle beklediğim gibi olmadı yahu!daha büyük bi coşku falan bekliyordum sanki sıradan bi olaymış gibi karşıladılar en fazla "ayşegül bi kek yap da yiyelim " falan dediler.oysaki ben annem tarafından hazırlanacak ne baklavalar ne börekler hayal etmiştim.kısmet...sanki aylardır bizim evde sıcak aş pişiyormuşcasına davrandılar lakin artık öyle bi noktaya gelmiştik ki belediye artık kıyamıcaktı bize aş dağıtcaktı....


ve bide patates oturtma konusu var....bilindiği üzere benim en sevdiğim yemek patates oturtmadır.ve uzun süredir imkan yetersizliği yüzünden bizim mutfakta pişmiyordu. böle musluk falan takıldı ardından hemen o yapıldı .canım benim sana kavuştuğum için o kadar mutluyum ki!!!! her ne kadar bugün öküz gibi yemiş olsam da büyük bi iştahla tükettim seni..Allah seni başımızdan eksik etmesin dinimiz ,amin....


nese ben şimdi bi kek yapmaya gidiyorum hımm tabi bide mantı sözüm var dimi ya -unutmadım onu:)-



çok öptüm


wod

6 feedback:

Direnk dedi ki...

abartma konusunda da üstüne yok, hacı şu mantı işini bi oldursak..

ebruhu. dedi ki...

mantı sözü mü verdi ? yersiniz artık 3-5 seneye.
(ne ?! yalan mı lan!)

Winds Of Doom dedi ki...

dağılın lan mantı sözü daçe'ye!

Daçe dedi ki...

bana.

Adsız dedi ki...

biz görmedik hiç mantı falan bu marifetler varmış haaa

Winds Of Doom dedi ki...

öle her isteyene yok kardeşim!:)"adsız" sen kimsin ya:)

Yorum Gönder