kevin mitnick namı artık direncan'ın!

geçen şey oldu. diren geldi bana "farkındaysan blogum kapalı bi kaç gündür.temasını neyim düzenlicem.böle çok şakalı bi sayfa olacak." dedi."oha!" dedim "la kötü diren bile değştiriyorsa ben niye hala gri fon üzerine yazıyorum??".sonrasında yine çok pis gaza gelerek bende kapadım blogumu...

hah iyi bok yedin ayşegül bide marifetmiş gibi anlatıyorsun!!!! aman efendim bu internet alemi nasıl bişeymiş anlamadım öyle bi batağıın içine düştümki...sayfayı düzenlicem diye kenardan ayça_22 ateşli sohbet için sizi bekliyor yazıları falan çıkmaya başladı(uğur'a selam)....ardından gittim yardım için bizim kötü diren'e.aynen böle bi konuşma yaşadık:

wod:olm lan naptım ben karıştı ortalık bi yardım et!!!
Mr.D:ne yardım etcem lan kendin hallet!ben webmaster'ım....

-konuşmanın geri kalan kısmını aile ahlakına uymadığı için yayınlayamıyoruz-

bi kaç gün daha çırpındım belki bişeyler yaparım diye cık olmadı.... hayır ben ki kevin mitnick olma hayalleriyle pc başına oturan adamım nasıl bu kadar basit şeyleri yapamam!!!!!çok kızdım kendime vallai(berkay'a selam)!!!

en acısıda bi ara adriana-gg-bokum zümçekleri(burak'a selam) varya altta hah işte onları çıkartamadık.aha dedim benim blogum olmuş adrianasız neyime?

işte iki gün önceydi artık o kadar sinirlendim ki bi tık sonra blogu silcektim huzura kavuşcaktım ama kahretsin fanlarım dedi "yapma ayşegül ":kendinibeğenmektenegosutavanadeğipdansedeninsangülümsemesi:

ve bende silmedim diren olaya sonunda el attı.süper oldu bence ha!!ayrıca şu kenardaki salon mobilyası tadındaki desenlere laf söyletmem ona göre!sevdim ben onları...sanki hep benimmişcesine davranıyorum mesela.....

gg nin anlamını bilmeyenler için yukarda bi zopcuk var ona tık edin canlarım.....

işte böylede geri dönüş yaptım..
öperim kocaman

-o değil de prof yaklaşıyor ya -
-aleksandır ribak a laf yok layn!-
-ha bi de teşekkürler direncan!!!-

wod

2 feedback:

Direnk dedi ki...

adriana limayı bastım hemen bide aramızdaki konuşma biraz kırpılmış öle g.tü kalkık bi insan değilim lan ben!!

Daçe dedi ki...

adım geçince seviniyorum, adrianayı işaretliyorum. böyle de bi insanım.

Yorum Gönder