murnum!

murnum, evet!murnum!o artık bi burun değil.en azından normal bi burun değil...

aynı kurulu mekanizmayla çalışan diğerlerinin aksine benim burnum durmadan sümük salgılamaya devam ediyor....sanki tüm vücudumda organ yağ neyim yokmuş, tamamen sümük varmışcasına sanki içerde yer yokmuşcasına o katı ile sıvı olma arasında gidip geliveren yapı,kendini olur olmadık yerde dışarı atmak istiyor....var mı böyle bişe ?yok tabii...

yıllardır sıkıntısını çektiğim adeta hayat sevincimi tamamen bendn alıp götüren ,domuz gribiyle falan boy ölçüşecek seviyeye gelmiş olan allerji belası bu sene yine hiç gecikmedi ve tam zamanında mutasyon geçirmemi sağladı. saygılarımı gönderiyorum....

beni bu aralar gören herkes bi şaşırıyor bi meraklanıyor hasta mıyım ölecek miyim falan diye...yok yok merak etmeyin kötüye bişecikler olmaz...ilkbahar geldi mi böle oluyor arkadaş!!!!!!sürekli bi hapşırmalar murun kaşıntıları göz pörtlemeleri hasta olmalar falan !'+'%/)=(&%+&(!!!??? ha bire "tanrım suçum neydi ?" falan diyesim geliyor...

hele küçükken daha beterdi.beni çocukluktan beri tanıyan arkadaşlarım bilirler(ebru bu yazıyı okurken içinden saydırıyor... -dışından da olabilir tabi-) bu mevsimlerde imkanı yok dışarı çıkamazdım böle pencereden dışarıyı izleyen ezikler olur ya içlerini falan çekerler aynen öyleydim. bazen annem kıyamaz "hadi git bi gez gel ama sakın koşuşturma " derdi.tabi ben dinler miyim???hayır mümkün değil öyle bi oynar zıplardım ki köşe kapmacasından yakan topuna tüm oyunlarda vardım hatta böle aldım-verdim yapanlardandım...tabi sonrası malum salya bi taraftan sümük bi taraftan salya akan bi yandan öksüren mutant bi çocuk eve dönüyor....ve sonu gelmeyen "ben sana demiştim...."cümleleri...

oha olm!çok dertliymişim ki ben!!!!

ve bu sene yılardır ahh bi kazansam diye harıl harıl çalıştığım hayallerimi süsleyen okuldayım.....yalnız ben değil kavak ağaçları da bu okulda(!)yerleşim yerlerinde diklmesi yasaklanan tüm kavak ağaçları adeta yerlerinden sökülüp odtüye dikilmiş her tarafta fiti fitiler uçuyor beyaz beyaz....sonra ayşegül neden küfürbaz oluyor!!!!

bide illet bi ilaç var öyle uykumu getiriyor ki anlatamam (otobüste hep görürüm ve uyuz olurum böyle kafalarını cama yaslayıp uyurlar,sonra her frenle kafa öne kayar ve kayarken camda bi iz bırakır o kafa .hah bildin mi onu?aynen öyle oldum)ondan şimdi bu sitem dolu yazıyı burada sonlandırmak zorundayım zira bi tık sonra klavyeyi yastık olarak falan kullanıcam....


kırmızı murnumla ,selam ederim.


wod

0 feedback:

Yorum Gönder