sensiz olmuyor!!!

çok güzel bir bahar gününde tanışmıştık senle...ilk gördüğümden beri sana karşı beslediğim duygular apaçık belliydi!!!gerçekten sensiz yapamazdım.benim olmalıydın....

çabaladım,yalvardım,çok uğraştım senin için...ve sonunda elde ettim!!!!

o günden beri birlikteliğimiz devam etmekteydi,mutluyduk aslında!!!bazen sen sorun çıkarırdın ben düzeltmek için uğraşırdım bazense ben senden sıkılırdım ama bil ki sana karşı sevgim hiç azalmadı....

ve bugün çok acı birşey oldu!!!yollarımız tamamen ayrıldı....mutsuz muyum?evet,hemde deliler gibi....

sensiz olmuyor bea!

en güzel bişeyimi kaybettim!!!bilen bilir benim bi tane montumsu ceketim vardı ama aynı zamanda yağmurluk gibiydi de...ve de bana öle bi rakır havası katıyodu ki aynaya baktıkça kendimi seviyordum,cici cici diye!!!!

hediye alışveriş falan filan derken bi yerde unutmuşum seni....

nasıl özledim şimdiden bi bilsen....kapımın arkasında askıdaki yerini boş bıraktım bilesin..ayrıca burdan ankamall yetkililerine sesleniyorum.lan bulun o ceketi bana!!! onsuz olmaz...

beni ben yapan bişeydi o....

seviyorum onu...

-metroda ,montumu kaybettiğimi anladığımdan bi tık sonra,neredeyse ağlıcaktım ama diren'den utandım ya...
-yarın gelicem seni bulmaya bekle beni!

1 feedback:

Direnk dedi ki...

en güzel bişeyimi kaybettim lafına hayranım yaa :D

peki ya ayşegülün bütün yazılarına +1 adriana lima gibi ile başlaması??

Yorum Gönder