çok pis gaza gelmece!!

sevgili okuyucu!
yok lan böyle de başlamak olmadı. sil bunu sil! cık! sevmedim!(kendiyle çelişen yazar vol.1)


uzun süredir bu blog işlerine karışmak aklımda vardı(beni tanıyan bilir maymun iştahımla her boka karışırım sonrada bi iki gün sonra hevesimi alırım bırakırım ama söz bu sefer öyle olmayacak:). En sonunda bugün "ee ayşegül hadi artık ne duruyorsun eline kalemi alan yazıyor kötü diren bile yazar olmuş başımıza, senin ne eksiğin var ?"dedim.Sonrasında çok pis gaza gelerek başladım yazmaya...

İsim bulma kısmında adeta sınırlarımı zorladım yahu!Onu yazdım "cık olmaz" dedi bunu yazdım "ıh ıh" dedi en sonunda gözümü karartıp kafamı kitaplığıma çevirip gördüğüm ilk kitabın ismini yazdım (zira "yusufçuk" ya da "kızıl tavşan" gibi kitapları görme ihtimalimde vardı.).

sonrası malum!!!her blog yazarı gibi burada saçmalamaya başladım."oha lan zevkliymiş aslında"falan dediğim anlar oldu olmasına da şu Türkçe zor dile be!Yazamadım bi türlü..."n" tane hatadan ve anlatım bozukluğundan ötürü şimdiden özür diliyorum.(gerçi mali gibilerini gördükten sonra benim Türkçe'm baya iyi be falan da diyorum hani!!(bkz.mali:üzüm üzüme bakar!(!))


şimdilik selam ederim !!!kocaman öperim!!!

wod.

1 feedback:

ugur sumbul dedi ki...

sevgili wod. degindigin konular cidden su an 19 20 li yaslarda olan herkesin hayatından en az bi kere gecmis seyler bu yönü güzel ama tavsiyem bahsetnmeden önce bi web sayfasından dahi olsa bak o konu ile ilgili biseyeki sonra 'cem yılmazdan alıntı gibi oluyo ama' durumlarına düsme:) esen kal..

Yorum Gönder