n'oluyor lan???



evet, bugünlerde kendime bu soruyu soruyorum fazlaca...
kendi adıma çok kaygılanıyorum dostlar bilemezsiniz...
şu anda winamp playlistimde öyle şarkılar varki gören, bende kesin bi sorun olduğunu anlar...
sayıyorum;
  • diva
  • ibiza
  • please don't stop the music
  • ı know you want me
nedir bu ya???
benim playlistimde bi offspring bi de "dımtıs dımtıs" çoğunluğu varsa korkacaksın!!!ve işin garibi de ben bu şarkıları kotam dolsun diye bi gaza gelerek indirdim!!! aklıma başka bi şarkı gelmedi...hep şu lanet olası şenlikte radyo standındaki "takılmacalardan" dolayı oldu bu....özüm değişti vallahi....

hatta "ibiza"nın ismi aklıma gelmedi diren kardeşimle şöyle bi konuşma yaşadık.

wod:lan bi tane şarkı vardı böle şehirleri sayıyordu adı neydi???
Mr.D:ney ney?
wod:ya vardı ya hani, rio mio diyodu????(!)
Mr.D:lan gerizekalı ibiza'yı diyorsun sen aman al
Mr.D:-şarkıyı atarak beni sevindirir!!!!-

gidişatım iyi değil bilesiniz....
seneye radyo standında takılmak mı ????
yoo,yoo!!!

-bu arada bişeyi farkettim bu tip şarkılar dinlemek için değilmiş ya dans edeceksin ya dans edenleri izleyeceksin ya da kliplerini izleyeceksin, evet evet öyle çözdüm ben bu işi;)-


clubber halimle çok selam ederim!


wod

2 feedback:

ebruhu. dedi ki...

lan bana bak , iki oldu , offspringe bok atarcasına blog giriyorsun ikidir , n'oluyor lan!
özüne ihanet ediyorsun yakışmadı , yapmayın çocuklar! döndürmeyin!

Winds Of Doom dedi ki...

olum! offspring kötü demiyom la !bi hemen parlama ben offspring dinliyosam ya odamı topluyorumdur-ki bu benim hiç normal olmadığımı gösterir- ya da öyle bi depresif hale gelmişimdir ki böyle tuvaletteki küçük fayansların çizgilerine bile basmıyorumdur....ebru biliyosun ya konuşturma la şimdi!!!

Yorum Gönder