beyin yok orda!şişkin dursun diye gazete kağıdı koymuşlar....

"o kim lan ?"falan gibi sorular yöneliyor boşluğa şimdi .farkındayım...(ve nilgün şu anda sürekli kendisine söylediğim cümleleri başlık olarak görünce "aha!benden bahsedecek" diyor ama yanılıyor..:)hepimiz o yiğidin(!) kim olduğunu biliyoruz anadolunun bağrından kopup gelmiş,"benim olmazsan taciz ederim" felsefesinin kurucusu..."Nihat Doğan" tabiki....

kimimiz bölelerini görünce şöle bi yukarı bakıyor ve şu soruyu soruyor"tanrım yarattın madem neden takip etmiyorsun???"

bu beyefendi politikaya 6 yıl önce "malum partide" adımını atmış.ve eklemiş;"geçmişte çok yoğun işlerimden(!) dolayı siyasete 2-3 yıl ara verdim."yoğun işleride bilmiyorsanız sıralayalım hemen seda sayan ,seda sayan,sonra bi de seda sayan....

"halkın idolü,Robin Hood olacağım.başbakanlıktan liderlikten bahsediyorum."
"kalbimi okyanusa attım.artık bilmem bir deniz kızımı çıkarır oradan?"
"face to face görüşelim."
hepsi aynı ağızdan dökülen cümleler...mekan zaman ve söylenme nedenleri farklı olsada aynı olan tek şey yoğun düşünmenin yarattığı baskıdan dolayı ortaya çıkan söylemler....:)

muhteşem politikacı kişiliğinin yanısıra biz bu beyefendiyi müzikal kişiliğiyle tanımıştık.çok güzel şarkıları falan vardı mesela bi şarkısını bi bölümü mesela (ki o nakarat beni benden alır...)

seni ekmek arası yapıp yerler yerler
herşey yerli yerinde buna orjinal derler
şıkır şıkır oyna gülüm oyna da görsünler
analar neler dogurmuş cümle alem bilsinler.

ayrıca kendine güveniyle de onu kıskananlar için çok güzel cevaplar verir...
"Nihat Doğan sakal gibidir kestikçe daha gür çıkar."


aman ya boşluktan ne yapacağını bilememekten iyice boka sardım ya ben...
bu da burda bitsin madem...

kocaman öperim

wod

4 feedback:

pitoresk popo dedi ki...

bi kere nihat doğan çok tatlı bi insan. zaman zaman evin içinde öyle bi adamın gezdiğini hayal ediyorum, pek hoş oluyor. bütün hayatımı komşusu olabilmeye adadım. belki aşure neyin getirir.

Winds Of Doom dedi ki...

nihat doğan fan kılap beni hedef olarak belirledi!wuuuu çok korktum...:)bi aşure için nihat doğan'a katlanılmaz bea tatlım!:)

pitoresk popo dedi ki...

katlanılmaz derken. katlanmak derken. nihat doğan ya. nesine katlanasın ki. katlanacak neyi var ki. yavruz gibi adam. ço' hoş.

pitoresk popo dedi ki...

doğrulama kelimem death çıktı yalnız, şimdi ben de korkuyorum.

Yorum Gönder